Obecně platí, že jakákoliv akce, která slouží v době volební kampaně k propagaci kandidujícího subjektu (strany, jejího kandidáta atp.), je prvkem volební kampaně. Pouze v případě, že v souvislosti s pořádáním akce skutečně žádná propagace neproběhne, nemusí být vnímána jako volební kampaň. Velmi tedy záleží mimo jiné na tom, jak je akce propagována a prezentována a jak se akce skutečně odehraje. Pokud by například pozvánka na akci obsahovala logo strany, nebo by logo strany bylo viditelně umístěno v místě pořádání akce, je to propagace subjektu v době předvolební kampaně.
Volební kampaně
- Co je kampaň a kdy začíná
- Typy prostředků kampaně
- Označení prostředků kampaně
-
Financování kampaně
-
Administrativa kampaně
- Povinnosti při vstupu do kampaně
- Odkaz na volební účet
- Náležitosti webové stránky s informacemi o financování kampaně
- Kampaň po obvodech, doplňovací volby
- Náležitosti volebního účetnictví
- Jak realizovat platby mezd v období volební kampaně a mimo něj?
- Souběh neregulované kampaně pro komunální volby s regulovanou kampaní
- Souběh regulovaných volebních kampaní
- Odstoupení z kampaně
- Povinnosti po skončení kampaně
- Hodnota kampaně
- Sponzorování kampaně
-
Administrativa kampaně
- Nekandidující strany a hnutí v kampani
- Specifická pravidla pro koalice
- Obce a kraje vs. kampaň
- Veřejnost v kampani